Löytyyhän noita megaruiskuja käytöstäkin, minulla tuli projektissa ongelmia koneen alkuperäisten ruiskuboksien kanssa niin laitoin tilalle hiukan modifioidun megasquirtin, tuo megasquirt on jännä kapistus kun sillä pystyy ohjaamaan melkeenpä konetta kuin konetta, polttoainetta sekä sytkää.
Ainoa hankaluus tuossa on että koko systeemi pitää suunnitella, rakentaa ja säätää itse, kovinpaljoa ei ole valmista tarjolla. Mutta jos on osaamista ja kärsivällisyyttä elektroniikkapuuhiin niin voin todellakin suositella.
Minä pitkään etsin sopivaa ruiskuohjainta tuohon projektiin ja kävin läpi lähes kaikki olemassa olevat ruiskuvärkit. Ainoastaan Motecin M800 (noin 4000e) olisi osannut ohjata tuota meikän konetta oikeasti kunnolla, sitten keksin tonkia Megasquirtin eri versioita ja koin valaistuksen

, hiukan oli urakkaa selvitellä taustoja ja suunnitella systeemi mutta nyt ollaan loppusuoralla.
Kalusto on seuraavanlainen MegaSquirt'n Spark Extra, 2*EDIS-6 -suorasytkä, 2* WB Lambda, tupla MAP.
Squirtti on asennettu ja koesavutkin on koneesta otettu, lähiviikkoina on tarkoitus saada kone autoon paikalleen ja alkaa tekemään tarkempia säätöjä.
Niin, ja kone on ihan täysmoottori eli BMW 5,6L V12 Ei mitään V8 vajaamoottoreita
The duct tape is like the force, it has a light side and a dark side and it holds the universe together.