Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Tämä siitä seuraa, kun ajetaan yliväsyneenä, -kuormalla, -nopeudella, alikoulutettuna, -palkattuna, -arvostettuna, autot huonosti huollettuna, lasti huonosti sidottuna, huonoilla renkailla, yms. ja vielä kännissä. Pitää olla pykäliä pitämään ahneus, laiskuus, sun muut paheet aisoissa. Kun kortista joutuu maksamaan paljon, rupusakki karsiutuu edes jotenkin pois alalta. Kortin menetyksen, uusinnan ja ylimääräisen rahanmenetyksen pelko pakottaa pitämään jonkun rotin päällä.
Onhan se helppo kritisoida pykäliä, niiden opastusta, tietämystä, valvontaa, jne. mutta mitä kurssilla ja muutoinkin on nyt kahteen viikkoon nähty, niin melkosta pelleilyä tämäkin touhu on. Pelkästään valokuvat tapahtuneista onnettomuuksista ja siitä miten h****tin huonosti jotkut on esim. kiinnittäneet lastinsa saa vain ihmettelemään sitä järjen köyhyyttä, joilla jotkut kuskit / niiden pomot ovat kuvitelleet saatavansa lastin saati kuskin ehjänä perille.
|
Toi on kyllä totta, mutta sitten normaaleja jotka tahtois CE;n toi hinta hidastaa hemmetisti
Olihan "tulli" ohjelmassa joku transit johon tekivät löpötarkistuksen, homma bueno dieseliä tankissa
Sitten maijalle kävellessä huomasivat, et pitkät suoketjut oli muulissa sitomatta ja sen myötä kiertelemään
Kärryssä akseli poikki autossa nastat alla ja mitä lie muuta.
Kilvet ainakin kärrystä lähti, kun valot eikä mitkään pelannut ja sakkoa kirjoittivat
Eli jos kuorma ois ollu ees jotenkin kiinni, ois muut rikkeet jääny huomioimatta
Mut ite oon sitä mieltä et autostakin kilvet, pois ja yhdistelmä hinurilla paikalta pois
Oppisi ainakin se kuski sitomaan kuorman, kun liinakin transitin kontissa oli
Liian paljon tulee vastaan sellaista kuormausta, mikä pysyy allahin tahdolla kyydissä