Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.01.2017, 22:17
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Mielestäni nuo "Chinkin Wingsit" on loistava keksintö. Aikoinaan ne oli roskaa vaan nyt oikein maustettuna edullinen herkku.

Jouduin juuri taas pettymään kun sorruin Lidilin siipiin ja päällä luki jopa "tulisia"
Eivät maistuneet miltään? Maistaakohan kukaan niitä ollenkaan maustamisen jälkeen??

Parhaat mitä olen itse löytänyt ovet ehdottomasti Karinnniemen Kananpojan liekkisiivet ja musta paketti. NAM! Helppoa ja hyvää.

Laittakaapas tänne jos muilta valmistajilta löytyy maininnan arvoista tuotetta niin voisin koemaistaa vaan tähän mennessä muihin tuotteisiin on saannut vain pettyä?
Ennen roska herkkuruoka oli makkaraperunat tai nakit ja ranskalaiset vaan nyt nämä on ne kyllä sivuuttanut ja ovat helpommat valmistaakkin.

t. Ismo Ämmä
Itekkin oon tulisista siivistä tykästynyt.
Atrian hornet habanero chili siipi. Löytyy vain 1,5 kg perhe pakkauksena. Tainneet tähän mennessä olla tulisimmat mitä kaupasta löytänyt.

Kerran oli "Naapurin maalaiskanan tuliset siivet, ostin. Sellainen ketun kuva. En oo enään löytänyt niitä. Oli ihan hyviä myös.

Sen olen huomannut, että hiiligrillissä tulee parhaat.
Näin talvella kun ei aina kehtaa ulos lähtee grillaileen, niin omaan makuun paistinpannulla ei tuu yhtä hyviä.
Vastaa lainaten