Ei vastaa suoraan kysymykseen mutta toi lämmitys on tosiaan aikas helppo kontissa kun se on eristetty. Mulla on varastona tommonen vanha reefer-kontti jossa tietysti eristys ja ovetkin hyvillä tiivistellä/eristeillä. Pysyy tavan öljytäytteisellä patterilla plussalla jonnekkin -20c asti, siitä pääse vielä pari-kolme astetta kylmemmälle kun jättää valot (2 x loisteputket) päälle.
Tuskin tuossakaan eriste on uretaania kummempi, sisäpinta pellitetty niin ei nää mitä siellä on välissä.
Kylmänarat tavarat kun pitää hyllyillä lattiatasoa korkeammalla niin sekin armahtaa ja taas selvitään kylmemmällä ennenkuin tarviaa lisälämpöä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|