Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 21.01.2017, 14:30
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Emännän vw passat 2001 2,5 v6 tdi. 4-5 vuotta sitten ostettu. 4 kertaa meidän toimesta katsastettu.
Joka kerta 2,5-2,6 lukemia. (Vanha max 3)

En oo pelästynyt että olisi mitään vikaa, kun ei kerta muuksi muutu.
Olen vain ajatellut, että taitaa ohjelmointi olla tehty tuon mukaiseksi.
Noin 10 vuotta sitten Turbotech Karalan ohjelmoima. Tehoo/vääntöä maksimi mitä kaksois massa pyörä antaa periksi.
Normaali ajossa ei pölläyttele. Rivakassa kiihdytyksessä puskee mustaa.
Ja kuormittamaton polkaisu (katsastuksen testi) pölläyttää.

Tyyppikilvessä näkyy olevan 1,30.

Täytynee ruveta opetteleen itsekin tuo ohjelmointi homma... täyden version rosstech kaapeli + vcds löytyy itseltäni.


--

Nuihin Hj61siin.
Rakentelin aikoinasn Dodge RamVanin 12H-T mootorilla.
Sinäänsä ihan perus vakio, purettaessa Toyotan mittarissa oli jotain 350 tkm, muistaakseni.
Hukkaporttiin laitoin rinnalle lisä jousta. Ja syöttöruuvia vähän syöttöä isommalleen.

Katsastuksiin en koskaan ruuvannut pienemmälle.
Arvot oli aina 0,1.

Viimeksi muokannut Jeep-Ukko : 21.01.2017 14:32
Vastaa lainaten