Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 20.01.2017, 21:13
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Sori viive, meni silmän tohtoroinnissa ja siitä elpyessä ilta pilalle.

Ihan paikallaan olevaa pumppua pääsee säätämään.

Löysin vanhoista kirjanmerkeistäni ihan kelvot säätämisohjeet, niin ei tarvii kaikkea kirjoitella ihan alusta asti. Ei tuossakaan ihan kaikkea mainita, mutta näillä nyt pääsee opettelemaan ja se taito kyllä kehittyy ajan myötä.
Viimeistään kolmannen kansiremontin jälkeen kannattaa harkita niitä muutaman kympin lisämittareita...

http://www.netikka.net/vepiku/syotto.htm

Seuraava askel on vaihtaa syöttöpumpun nestepää muutamaa pykälää suuremmaksi. Silloin pitää pumppu irrottaa.
Vakiona on yleensä 8-10mm, mutta niitä saa jopa 14mm. Yleisin viritys on vaihtaa tuo 12mm nestepää.
Tämän jälkeen alkaa turbo ja pakoputkisto käymään ahtaaksi, joten rahaa alkaa menemään vähintään useita satasia tarvikkeisiin.
Tosin se kulkupuolikin muuttuu ihan toisenlaiseksi, eikä rahanmeno harmita yhtään... :

Löytyi vielä pumpun räjäytyskuvat:

http://www.vwdieselparts.com/forum/viewtopic.php?t=6694
__________________
Musta vyö romujen rassaamisesta...

Viimeksi muokannut Kartse1 : 20.01.2017 21:40
Vastaa lainaten