Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis
Sain n. 6 vuotta sitten palkkaa siitä, että ajoin täysperää Renault Premiumilla. Voihan noi kevyemmät rellun kuorkit olla parempia, mutta ne 2000-luvun alun isommat kuorkit oli ainakin tosi muovisia. Tähänkään päivään mennessä ei ole selvinnyt miksi esimerkiksi tankkauksen jälkeen auto käynnistyi n. sekunniksi jonka jälkeen sammui ja sitten piti kipata ohjaamo, ilmata kone ja sitten vasta lähti taas käyntiin.
Noita 2-akselisia jakeluautorellujakin myydään mun käsittääkseni aika halvalla, jostain syystä. Niitä tosin on harvemmin pidemmällä ohjaamolla, makuuohjaamoonhan saisi käsistään kätevä tehtyä istumapaikkoja.
|
Muovisuus ei millään ole harrasteauton este ja pikkuviat jopa toivottavia, varsinkin jos on yleisesti tiedossa oleva helposti korjattava vika. Halpuus johtunee siitä, että vanhat ja paljon ajetut ei enää kelpaa ammattiliikenteeseen ja jollain hintaa ne pitää saada pois nurkista. Onhan esim. -90-luvun isot Jeepit olleet aikanaan uutena rikkaiden leveilyn aiheena ja nyt sitten himoharrastajien rakentamina metsissä puita vasten paukuteltavina...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888
Missä mersuissa ne huonot koneet on? Hurjia lukemia näytetään ainakin Mersun 609:llä ja vastaavilla 6xx:llä sekä Variolla ajettavan kun mobile.de:tä kattoo. Oisko sellainen vähemmän muovinen ja vähemmän sähkövikoja sisältävä kuin ranskalaiset? Niissä näyttää suomen pään hinnat olevan kuitenkin inhimillisiä.
|
Jotain puhetta Atecoista ja tyyppinumerosta x14, tms. Ilmeisesti virittäminen (syöttö, ahtopaine?) saa aikaan tuhoa kampurassa, mutta tieto tästä perustuu parin kolmen hepun kertomuksiin. Noita vanhempia ikiliikkujia nähtävästi tämä ei koske. Mulle nyt on melko sama kunhan täyttää käyttötarkoituksensa. Mieluummin tietysti saa olla 2000-luvun laite ja jos ei valmis niin modifioitavissa monikäyttöiseksi niin, että heilahtaa sekä auto että muuttokuorma tms. Kun en aio viedä harrastetta hautaan, niin tarttee pystyä myymään auto joskus niin että kelpaa sellaisenaan muillekin. Netti on vain pullollaan kaikenlaisia vekottimia ja kun en varmasti ole ensimmäinen aihetta pohtinut, niin juuri näitä valmiita kokemuksia ja toteutuneita projekteja otan vinkkeineen avosylin vastaan.