Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 20.01.2017, 11:56
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
mutta eikös nämä raskaan kaluston rellut, pösöt, ivecot, fiatit ja citikat sun muut nimenomaan ole ihan toisessa kestävyysluokassa kuin mitä henkilöautoissa?
Sain n. 6 vuotta sitten palkkaa siitä, että ajoin täysperää Renault Premiumilla. Voihan noi kevyemmät rellun kuorkit olla parempia, mutta ne 2000-luvun alun isommat kuorkit oli ainakin tosi muovisia. Tähänkään päivään mennessä ei ole selvinnyt miksi esimerkiksi tankkauksen jälkeen auto käynnistyi n. sekunniksi jonka jälkeen sammui ja sitten piti kipata ohjaamo, ilmata kone ja sitten vasta lähti taas käyntiin.

Noita 2-akselisia jakeluautorellujakin myydään mun käsittääkseni aika halvalla, jostain syystä. Niitä tosin on harvemmin pidemmällä ohjaamolla, makuuohjaamoonhan saisi käsistään kätevä tehtyä istumapaikkoja.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten