Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 17.01.2017, 18:46
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Edelleenkään ei liene syytä vaipua masennukseen tämän asian edessä. Niin kauan kuin mitataan vain savua niin sen saa vanhoissa romuissa ruuvista pois ja uudemmista jollain muulla. Eikä mikään kunnossa oleva rousku savuta liikaa tuossa testissä muutenkaan.
Jälkiturbotetut bertat ja Hoojiit lienee oikeesti ainoita joilla tulee olemaan ongelmia mutta mitä sitten? Jos on osannu vääntää sen mutkan sinne pakosarjan jatkeeksi niin kuka kieltää ottamasta loppuakin tekniikkaa haltuun että saa sen toimimaan edes katsastuksen ajaksi ilman ylimääräistä sauhua?

Uudemmissa varmaan vielä helpomminkin ohjelmoitavalla boxilla, eli konttorin pihalla obd-palikka kiinni ja auto siirtyy "vw-moodiin" muuttelee ajoitusta ettei vapista ja syötöt niin pienelle että just käynnissä pysyy
Tai tekijä mies tekee sellaisen ohjelman, et polkastessa menee laihalle jolloin kierrokset nousee, mutta liikeelle on turhaa yrittää ja tasaisesti lähtemällä kuitenkin ois sen verran et jaksaa liikkua hallissa.


Mites kun mulla oli seat;issa katsastusavain (ei tippunu virtalukosta) niin ecuhan haistelee avaimen, niin miksei samalla tekisi sellaisen ohjelman et avaimella saa katsastus asetuksen
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten