Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 17.01.2017, 12:21
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.253
Perusasetus

Edelleenkään ei liene syytä vaipua masennukseen tämän asian edessä. Niin kauan kuin mitataan vain savua niin sen saa vanhoissa romuissa ruuvista pois ja uudemmista jollain muulla. Eikä mikään kunnossa oleva rousku savuta liikaa tuossa testissä muutenkaan.
Jälkiturbotetut bertat ja Hoojiit lienee oikeesti ainoita joilla tulee olemaan ongelmia mutta mitä sitten? Jos on osannu vääntää sen mutkan sinne pakosarjan jatkeeksi niin kuka kieltää ottamasta loppuakin tekniikkaa haltuun että saa sen toimimaan edes katsastuksen ajaksi ilman ylimääräistä sauhua?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten