Jonkun verran ollaan ehditty näpertämään hj auton kimpussa, ei ole vaan tullut otettua kuvia, no näpertelyt ovat keskittyneet enemmän sähkö hommeleihin.
Kytkinpaneeli, releet,sulakkeet, La-puhelin, osa mittareista,invertterit, uusi 12v alipainepumpullinen laturi, vinssivalot, sisävalot sun muut nippeli nappeli puuhailut puuhailtuna.
Niin ja vaihdettiinhan me repsikan penkkikin yhden hengen malliin, saan nyt tehdä penkkien väliin jonkinlaisen konsolilaatikon tavaroille.
Edestä silvoin vielä vähän pyörän aukkoja suuremmiksi. Kumi levikkeet poistin ja muovista leikkelen uudet jahka jaksan. Häiriintyneen näköinen laite ilman valojen kehyksiä tai maskia.
Taisi olla portto HDJ:n vinssi asennuksen jälkeinen paikkojen vaihto kun veetailtiin korkeuksia, valoja sekä renkaita.
Muutama aikaisemmin tehty ratkaisu on jäänyt harmittamaan, esim. kylkipakoputki ei ole mun juttu, rimpula etu traction bar riippu, niin niin piti korjailla niitäkin vähän.
M12 pultit vaihtui M16, josko ei sitten katkeisi enään.
Noo olihan vanhassa pakoputkessa jotain muutakin sanomista kuin se että se kulki kuskin helman alla

Uusi putki kulkee nyt perään asti auton alustassa,alkuperäistä reittiä, noin niinkuin melkein. Kuvataan kun saadaan valmiiksi.
Ja ja oli pohjapanssarin taipunut, pien viilto ja plompsasti takaisin. Muutamat jäykkäri latat heppailin kaveriksi. Mä oon aina luullut että tein panssarin hardox levystä, voi se sitä ollakin mutta vaan liika ohutta tälläiselle useampi tonniselle autolle.