Näytä yksittäinen viesti
  #36  
Vanha 12.01.2017, 19:12
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Kaikkien taiteen sääntöjen mukaan on ilmattu liitos kerrallaa taakse asti ja vielä takaisin apparin rengaskoteloon ja alb venttiili oli "kuormattu asennossa" ilmatessa, ilmauksen jälkeen vasta varsi paikalleen

Pitää ensin kokeilla tikulla, et onko säiliön reikä auki vai mäntä vastassa ja jos on auki, niin käyttää pääsylinteri kourassa uudestaan


Polkimen tangosta se ei johdu, säädin kauemmas ja ei muuta vaikutusta kuin jarruvalot jäi palamaan
Säätelin sitten valot sammuksiin ja kokeilin et paininvarressa on puolen sentin tyhjäliike.

Oiskohan kuitenkin näpistäny sen etummaisen mäntäyhdistelmän jumiin, se kun palautuu vaan jousipaineella

Mites
tuntuu hassulta, et etummainen lähtö pääsylinterissä menee vasempaan etuseen ja taakse taaempi lähtö sitten oikeaan etuseen ja taakse
Onko se ny ihan oikein

Ite jos tekisin jarrut uusiksi etummainen lähtö eteen ja takimmaine lähtö taakse alb-venttiilin kautta ja palautus etupiiriin



Niijjoo siis poljin ei painu vaan jarrut tuntuisi valuvan päälle, esim auran pudotin irti, niin jarrut meni sillä välin päälle, vaikka jarruun en mielestäni koskenut
Mutta toi jarrujen valuminen on yleensä ongelmana jos polkimesta puuttuu vapaaliike ja tehostin saa imettyä poljinta alaspäin
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.