Kaikkien taiteen sääntöjen mukaan on ilmattu liitos kerrallaa taakse asti ja vielä takaisin apparin rengaskoteloon ja alb venttiili oli "kuormattu asennossa" ilmatessa, ilmauksen jälkeen vasta varsi paikalleen
Pitää ensin kokeilla tikulla, et onko säiliön reikä auki vai mäntä vastassa ja jos on auki, niin käyttää pääsylinteri kourassa uudestaan
Polkimen tangosta se ei johdu, säädin kauemmas ja ei muuta vaikutusta kuin jarruvalot jäi palamaan

Säätelin sitten valot sammuksiin ja kokeilin et paininvarressa on puolen sentin tyhjäliike.
Oiskohan kuitenkin näpistäny sen etummaisen mäntäyhdistelmän jumiin, se kun palautuu vaan jousipaineella
Mites
tuntuu hassulta, et etummainen lähtö pääsylinterissä menee vasempaan etuseen ja taakse

taaempi lähtö sitten oikeaan etuseen ja taakse
Onko se ny ihan oikein
Ite jos tekisin jarrut uusiksi etummainen lähtö eteen ja takimmaine lähtö taakse alb-venttiilin kautta ja palautus etupiiriin
Niijjoo siis poljin ei painu vaan jarrut tuntuisi valuvan päälle, esim auran pudotin irti, niin jarrut meni sillä välin päälle, vaikka jarruun en mielestäni koskenut
Mutta toi jarrujen valuminen on yleensä ongelmana jos polkimesta puuttuu vapaaliike ja tehostin saa imettyä poljinta alaspäin