Vuorostaan korin kimppuun..
Ensin pitää porata reikiä että saa rakennettua vahvaksi
Sen jälkeen hitsataan vahvikelevyt kiinni ja reiät täytetään erimittaisilla putkenpätkillä - osittain vielä kalikat hitsaamatta.
Tuo helmapalkkia koriin tukeva putkenpätkä saa kaverikseen vielä etupuolelle toisen, jonka jälkeen varmaan hitsaan jonkinsortin levyn (2mm pellistä) putkien väliin. Tuolla kohtaa sijaitsi aikaisemmin 1,2mm:n levystä pokkailtu tehtaan alkuperäinen "vahvike"kotelo.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Viimeksi muokannut Timo_L : 09.01.2017 21:26
|