Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 04.01.2017, 10:48
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.529
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Aikanaan Pösössä raja oli +6 astetta ja jos oikein muistan niin Suzukissa se oli +4 astetta.
Juu tommosista ei ookkaan kyl kokemusta eikä ihan helpolla tulekkaan.

Ja alkuperäinen ongelma voi tosiaan olla jo mainittukin kondenssivedenpoisto ilmastoinnin kotelolta. Helppo tarkistaa, auto käyntiin vaan ilmastointi päällä ja auton pitäis pissiä vettä allensa. Jos ei pissi, ni varmana huurtuu.

Ton pissimisen takia jengi toi aikanaan autoja korjaamolle ihan jatkuvasti. Kun oli vihdoin saatu se Almera Cool ostettua jossa sai samaan hintaan ilmastoinnin... (varmaan halvempaa tehtaalle tehä kaikki ilmastoinnilla kuin pohjosen köyhiä varten yks malli lisää)

Sisäilmankierto pitäis huomata siitä kun vipua tai nappia käyttää puhallus täysillä, niin ääni muuttuu niin kabiinissa kuin ulkonakin jos malttaa kuunnella korvat höröllään. Jos mitään ei tapahdu niin noilla oireillahan se vois olla juuttunu sisäkierrolle.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten