Oltiin tuossa pari viikkoo sit pikku miitingillä pikku porukalla(viis autokuntaa)ja vastaan tupsahti parisataa metriä pitkä suo jonka yli oli suuntima.Siinä sitten kun ajoreittejä katseltiin ja kuka oli kiinni missäkin,tuli tietty nuorimmilla aika hieman pitkäksi siinä odotellessa.Jostain löytyi rulla harjoitus ampumataulun paikkaus tarroja,sellaisia mustia pyöreitä sormenpään kokoisia mustia tarralappuja.Tästä on noin pari viikkoa aikaa ja näitä mustia pyöreitä sit on löytyny vähän joka ukon autosta jos vaik minkä laisista paikoista,yks sieltä toinen täältä,oikeaksi riesaksi osoittautunut täplä kuume kaikilla autoissa.Tähän päivään asti on kukanenkin ilmaissut hieman närkästystä ko. tempaukseen.Uskoinkin jo kaikkien saaneen autonsa parantumaan em.taudista,kunnes viimeinen täplä löytyi kaverin BJ40:sestä ja mistä paikkaa???Toveri on vaihtanu viime aikoina hehkuja laitteeseensa jo kolme kierrosta ja tänään kun kävin siellä se kysy multa et voiko hehkut toimia jos kojelaudassa oleva merkkilanka ei toimi,minä siihen ettei käsittääkseni...noo ei tarvinnu irroittaa merkkilangan kuppia,pikainen lampulla tarkastelu riitti vian paikallistamiseen,siel oli,kuten jo kaikki arvaakin,hehkun merkkikanka peitetty mustalla paikkatarralla...Varmaan kaveri itse osasi jo hehkuttaa tietyn ajan ilmankin vanhasta muistista,mut kun auto on ollu lainassa ja ohje oudoille oli tietty et paina hehkunappia(jälkiasennus)niin kauan että hehkun merkkilanka hehkuu selvästi,no mihinkä se sieltä peittotarran takaa näkyi..eipäs minnekkään

.Että tällaista,onko kukaan muu tehny vastaavanlaisia konnankoukkuja muille tai onko joukossamme ehkä tapauksiin liittyviä uhreja??Kertokaa omia kokemuksianne jos niitä on,ehkäppä voin sit itse tai kuka tahansa käyttää niitä sit myöhemmissä jaksoissa.
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!