Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli
Eniten tipatonta tammikuuta mollaa ne henkilöt, joille sen pitäminen olisi erittäin vaikeata ja toisaalta joille se todella olisi tarpeellista. Mutta valitettavasti kun ei tipattomaan pystytä, otetaan noi tekopyhäkortit ja sun muut pöytään. Surullista.
|
Itse en ole koskaan tuota tipatonta tammikuuta ymmärtänyt. Jos joku tuollainen pitää olla niin eikö se kerro jostain pienestä alkoholiongelmasta? Pitää keksiä joku tekosyy sille ettei voi juoda? Meikäläisenkin piti juhlistaa uutta vuotta juomalla yksi itse ostettu Happy Joe. En saanut sitäkään aikaiseksi

Se olikin ainoa itse maksettu alkoholipitoinen juoma viime vuonna. Tosin eipä firmakaan kovin hanakasti niitä ole tarjonnut.
Ja mitä kikyyn tulee niin ei hajuakaan mitä meidän firmassa se tarkoittaa. Joku sanoi, että saadaan miinus tunteja heti alkuvuonna, mitkä pitäisi sitten vuoden aikana saada täyteen. Toinen taas sanoi että tuo kiky aika käytetään firman piikkiin opiskeluun (hiljasta taitaa olla). Eräs tulkinta oli että joka viikko pitäisi puoli tuntia tehdä extraa. Kaikenlaisia tulkintoja on, mutta ei löydy firmasta oikein mitään faktaa koko asiasta.