Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 02.01.2017, 23:51
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.454
Perusasetus

Joulut ja uudetvuodet vietetty, voi taas jatkaa hommia..

Taivutin banjon ylittävälle trussille kaverin, niin että sai niiden väliin levyn mihin ylätukivarren kiinnikkeet hitsataan. En tietystikään ottanut putkesta sen tarkempaa kuvaa, mutta hälläkö väliä.

Tässä on toinen trussi jo paikallaan, ja niiden väliin hitsattuna 7mm:n levynkäikäle:




Työskentelytahti oli pääosin sen verran hektistä, että välivaiheista ei juuri kuvia tullut Pahvimallia, sitten leikkaa ja liimaa terästä - sillähän sitä saa perinteisesti jotain aikaiseksi.
Alkuperäiset mittaukset ja suunnitelmat piti sen verran hyvin paikkansa, että akselin ollessa maksimi sisäänjoustossa ylätukivarren kiinnikkeiden ja korin väliin pitäisi jäädä n.10mm tilaa
Katotaan vastaako todellisuus sitä, kun akselin saa lopulta auton alle..


__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten