Joulut ja uudetvuodet vietetty, voi taas jatkaa hommia..
Taivutin banjon ylittävälle trussille kaverin, niin että sai niiden väliin levyn mihin ylätukivarren kiinnikkeet hitsataan. En tietystikään ottanut putkesta sen tarkempaa kuvaa, mutta hälläkö väliä.
Tässä on toinen trussi jo paikallaan, ja niiden väliin hitsattuna 7mm:n levynkäikäle:
Työskentelytahti oli pääosin sen verran hektistä, että välivaiheista ei juuri kuvia tullut

Pahvimallia, sitten leikkaa ja liimaa terästä - sillähän sitä saa perinteisesti jotain aikaiseksi.
Alkuperäiset mittaukset ja suunnitelmat piti sen verran hyvin paikkansa, että akselin ollessa maksimi sisäänjoustossa ylätukivarren kiinnikkeiden ja korin väliin pitäisi jäädä n.10mm tilaa

Katotaan vastaako todellisuus sitä, kun akselin saa lopulta auton alle..