Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 02.01.2017, 13:25
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Viestit: 348
Perusasetus

No joo, fluid e on ehkä turhan notkeata mekaaniselle a442f lootalle ja onhan dx3 luokassa sille tarpeeton lisäaineistuskin eli sähkönjohtamattomuus.
Fluid S on kyllä kattavilla luokituksilla dx 2 alakaen, mutta niistä nykyaikaset kuten Chrysler atf-3 ja 4 sekä Toyota t-3 ja 4 ovat lisäaineistettu luiston optimoimiseksi laatikoissa joissa kytkeytymistä säädetään tarkemmin kuin paineakuilla ja linjapaineella kaasupolkimesta. Eli en laittaisi laatikkoon jolle riittää dx2 vaikka olisikin paperilla käypä.
Mitä Toyotalla on informoitu dx3 öljyn käytöstä?
__________________
LandCruiser LJ70 1987 & HDJ80 -90
Projekteja
Vastaa lainaten