Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Saa, täähän on siis helpottunut viime kesällä. Luotettava selvitys riittää, eli lausunto miten rakenne on tehty ja että se vastaa direktiivin 76/115/ETY keskeisiä vaatimuksia. C-tapahan tarkoittaa:
Vaatimukset löytyvät täältä: http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...6L0115&from=en
Eli varsinaisia testituloksia eikä hyväksyntöjä ei tarvita, riittää että tekee sen verran ylimitoitetun kehikon tai muut kiinnikkeet vöitten pisteille että lujuus ei epäilytä selvityksen kirjoittajaa eikä katsastajaa.
|
Toi on taas katsurista kiinni minkä katsoo riittävän ja minkä ei...
Viimenks taistelin kuormasuojasta lähikaupungin katsurin kanssa. Toinen sano minkälai sen pitää olla ja tein sellasen. Menin sit jälkitarkastuksee ja oliki toinen ottamas vastaa. No sepä ei sit miellyttäny, ja kun mulla ei ollu tollasta todistusta lujuudesta ja kiinnityksestä, vaikka se toinen heppu sano et sen voi sit kirjottaa siin paikan päällä. No se ei kelvannu mitenkää päin tälle ja puol tuntia jaksoin vängätä asiasta ku kuitenki vartavasten ajoin 35km suuntaansa. No siihen ei auttanu ku konttorin vaihto ni kaikki oli kunnossa.
Tästälähin otan kirjallisena mitä tarvii mistäki...