Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.02.2005, 13:40
Kovakalu69 Kovakalu69 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.02.04
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote: Magnum/Tabor 710eur Racers Placessa, siihen vertaan kun topicissa siitä puhuttiin. Vaan topicin ohi menee kuitenkin =)
Juu kylmä oon kans kyylännu tota Taboria, ja onhan se edullinen, mutta mielestäni ei kannata ostaa skeidaa vaikka sais jostain muualta vieläkin halvemmalla. Itse en ainaskaan siihen ansaan lankea enää.

Lainaus:
quote:Vinssiä ajattelin Suikan nokalle...
Lähinnä mua kiinnostaa noi alle 1000€ vinssit ja niiden käyttö kokemukset. Olen kyllä tietoinen isompien Warmien tehoista ja käyttömukavuudesta.
Tarkoitushan ei mulla ole ammatikseen vinssata (ainaskaan itseäni). Ja pikku autolla on kyllä aikas mielenkiintoinen vetää 2000kg maasturia mudasta
Jos et aio vakituisesti vinssailla, niin älä sorru mihinkään halpaan shittiin, tai no saathan sä sortua jos haluat, jos sulla vaan on varaa laittaa toiset 600-900 erkkiä uuteen vinssiin,kun alkuperäinen ostos tekee tenän jostainkumman syystä.
Toki voihan muutki vinssit olla ihan jeesmallia, mut mä en vaan halua edes ajatella sitä 600-1000 Euron riskisijoitusta, minkä muun tuntemattomamman merkin ostaminen tarkoittaa.

-Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella-

-JOS OLET EPÄVARMA, MUMISE.
JOS OLET KUSESSA, DELEGOI!-

Vastaa lainaten