ct26 on tosiaan useamman mukaan turhan iso, mutta sitten taas ct20 pienempi turbo saattaa ahdistaa liikaa, ct20:kin jo hieman ahdas, siksi kuumeneekin niin paljon, kun pakopaineet nousee helposti liian korkeaksi (koneen ja kannen kestoikä lyhenee). Hieman suurempi tai samankokoinen, mutta jokin uudemman mallinen turbo saattaisi olla hankinnan arvoinen. Romikselta löytyy käypäsiä välillä yllättävän halvallakin.
Muuttuvageometrinen olisi yksi vaihtoehto, jolla saavutettaisiin aikaisempi herääminen, mutta siinä tulee omaksi ongelmaakseen geometrian ohjaus, juttua löytyy kyllä tältäkin palstalta moneen lähtöön, kannattaa käyttää hakutoimintoa: "LJ turbo" tai "vnt" niin löytyy jo monenlaista.
Viimeksi muokannut Marso : 06.12.2016 02:10
|