Näytä yksittäinen viesti
  #1646  
Vanha 04.12.2016, 20:11
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.118
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korsto Näytä viesti
Eikös se kytkettävä lukko olis parempi takana olla, edessä joutuu murrokset varmaankin koville jos paljon käyttää lukkoa maastossa vai kuinka on?
Parashan se on olla edessä ja takana Mut jos jonmpikumpi ni mieluummin kytkettävä eteen ja kitka tai muu automaattilukko taakse.
Toki koittaa murroksia ja vetareita eri tavalla kun ilman etulukkoa,mut niitten kestävyys on säädettävissä kaasujalan raskaudella.
Noissa kitkoissa ja muissa automaattilukoissa pahin haittapuoli on se,että silloin ku lukkoa tarvis se ei pidä ja sit ku pitäis kääntyä jyrkästi tai kestää liukumatta kaltevalla pinnalla lukko jukertaa kiinni. Ohjaavalla akselilla tuo haitta tulee esiin paljon pahemmin ku takana.
Yleensä meno loppuu siihen että toinen etupyörä on juurta tai kiveä vasten ja toinen pyörii tyhjää. Napista naps! etulukko kiinni ja rauhallisesti kiiveten esteen yli..
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten