Ei sitä keppiä normaalisti alas pitäisi joutua painamaan, ei ainakaan noissa kahdessa, mitkä minulla on. Enemmän vaan sivuun kuin ykköselle laitettaessa.
Toisessa minulla menee pakki päälle tosi helposti, mutta pilkkiautossa on se hytin lattiassa oleva muoviholkki huonona, niin ei kovin helposti mene päälle. Ja siinä otti vivusto kiinni jäähdytysnesteputkiin, joten vipu ei meinannut liikkua riittävästi sivulle. Tosin tuossa jatkohytin takia ja sen lisälämppärin takia putket ei tehtaan jäljiltä. Katsele kuitenkin, ottaako johonkin kiinni.
Onhan tuokin 5-vaihteisella VW:n valmistamalla laatikolla? Kun on olemassa 6-vaihteisia ZF:n laatikolla, mutta ikinä en ole sellaista nähnyt, mutta lukenut.
PS. Minulta löytyy aiheesta kirjallisuutta tehtaan korjausoppaiden muodossa, jos tarvetta ja kiinnostusta on.
|