Ainahan nelilinkki suorilla varsilla + panhardilla jonkin verran kanittaa, etenkin kun varret on kohtalaisen lyhyet ja ylätukivarsissa on ollut vain toisessa päässä flex jointit.
Siihen päälle hieman turhan ohut materiaalivahvuus koripalkeissa niin noin siinä käy.
Teen vahvikelevyt 3mm:n tavarasta ja tukivarren kiinnikkeille paremmat tuennat, eiköhän ala kestämään. Tukivarsien kiinnikkeet siirtyy samalla reilu 10cm eteenpäin, otetaan tukivarsista kaikki säätövara käyttöön (n.5cm) ja taka-akselin kiinnikkeiden nosto ylöspäin ja samalla vähän eteen (pakko, muuten ne menisi akseliputken sisälle).
Senkin pitäisi osaltaan jeesata.
Voi kun laki antaisi myöden tehdä ristikkäisillä tukivarsilla olevan nelilinkin, saisi oikeasti toimivan alustan pitkillä varsilla ja ilman panhardia..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|