Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.11.2016, 00:41
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Missäpäin noin tiukkapipoisia konstaapelejä?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70 Näytä viesti
Oli kiinni jo kun kamuxilta kävin hakemassa. Todella lievä tummennus niissä oli ei huomannu mitenkään muuten paitsi jos jätti lasin puoliksi auki niin pieni sävyero muodostui. Samallahan siitä on tummennettu etuajovalot melkein mustiksi ja myös sumu ja takavalot niistä ei kuitenkaan tullut sanaakaan moittimista... ammattitaitosta maijaa liikkeellä.
Siis että ajat ylinopeutta päiväsakoille toisen kerran vuoden sisään, Eturekisterikilpi takapenkillä, tummennetut valot edessä ja takana, etusivuikkunoissa tummennukset...
Ja varmaan nuo sakot olivat elämäsi ensimmäiset, ja kuuntelit kuin "rippikoulupoika" noita konstaapelin sanomisia maanantai aamuna 6:30 töihin mennessä...

P.S siis konstaapelit repivät/poistivat tummennukset etusivulaseista? edelleenkin kiinnostas tietää, missä noin aktiivisia konstaapelejä... ja milloin/mihin kellonaikaan tuo oikeusmurha tapahtui?

Minä olen saanut muutamat sakot, ja asiallisesti on keskusteltu k.o rikkomuksen vakavuudesta tms... yhden kerran olen sakosta (katsastus oli mennyt muutaman kuukauden pitkäksi, peräkärryssä oli huonot valot, ja kuorman sitominen ihmetytti) valittanut, ja kun tippui päiväsakkomäärä alle puoleen, niin vissiin oli vikaa molemmissa autoissa, mustamaijassa ja minussa?