Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 24.11.2016, 11:05
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilhelm Maybach Näytä viesti
Ja tuon lisäksi kun on suuri moottori, sen moottojarrutuskin on voimakas, jolloin perä lähtee alta jo pelkällä kaasun nostamisella.
Minulla ainakin oli '95 vuosimallin takaveto- Opelissa jo luistonestossa systeemi, joka tunnisti moottorijarrutuksessa lukkoon pyrkivät takarenkaat, jolloin moottorinohjaus syötti koneelle bensaa ja siihen loppui perän sivulle pyrkiminen.

Hitto, kun Mersun insinöörit on pahasti aikaa jäljessä jos edes S- sarjalaiseen ei ole saatu tuota koodattua
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten