Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Eikö toitsussa ole muka tietokone ohjattu mittaristo? Ei sinne Daciassakaan mene kuin sähköjohdot.
|
Tietokone vai ei, ei sillä mitään omaa boksia oo, sähköinen tietysti. Mut ei sinne oo yhteyttä edes Toyotan omalla softalla.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Ja ei kait mitkään levikkeet nelinumeroisia summia maksa?? Mikäli siellä on tyyppihyväksyntä niin se tietty maksaa. Typerä homma tuo tyyppihyväksyntä. Joku ottaa vaan rahaa siitä välistä ja mätkäsee leiman papereihin. Minkä myötä tuotteet maksaa vielä enemmän. Syy miksi kaikkiin peleihin ei saa laillista korotussarjaa kun tuo tyyppihyväksyntä on niin helvetin kallis niin ei ole mitään järkeä hakea sellaista.
|
Siis koko auto on tyyppihyväksytty uusiks. Eli 35" (315/70R17) on orkkiskoko, 38":t sais teoriassa muutoskatsastettua.
http://www.ammattiautot.fi/uutiset/u...c-trucks-at35/
Nykyään jousille ei tarvitse tyyppihyväksyntää eikä muutakaan TÜV-todistusta, valmistajan tai sen edustajan lausunto sopivuudesta automalliin riittää, kunhan siinä on tarpeelliset tiedot (madalluksen/korotuksen määrä ja sallitut akselimassat).