Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 22.11.2016, 10:56
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Ja ihan kokemuksesta voin kertoa ettei avoimella tasauspyörästöllä tee mitään peilijäisellä parkkipaikalla. Yhdellä renkaalla se cruiserikin siinä suti paikallaan kunnes kytki keskilukon päälle ja sai toisen eturenkaan mukaan.
Sama se on Jeepissä 242- jakolaatikolla, jos pitää full-time moodin päällä (keskellä avoin tasauspyörästö) - ei tartte kuin vähän liukkaan jäisen mäen tjsp. niin vain yksi rengas vetää. Laittaa part timelle (keskilukon kiinni) niin johan meno paranee, ja vielä jos jumittaa niin sitten akselilukkoja päälle.

Mutta ei, kyllä se avoin täytyy olla silti paras. Tästähän tulee kohta varmaan vastaava keskustelu kuin taannoin siitä "onko ylämäessä lukoton parempi kuin lukollinen"
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten