Nyt on taas yhden hairahduksen jälkeen palattu susuki mailmaan 😊
Nyt kyse on tollasesta vm2002 jimnystä, eli onnistuuko uuden avaimen koodaus jotenkin vai onko ihan merkkiliikkeen heiniä ? Uusia avaimia sais ebaysta kympillä kun taas merkkiliike kertoi avaimen ja koodauksen hinnaksi 150€