Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Ei nuo kait ihan 20ke maksa? Voisko renkaat vanteineen olla joku 1000e? Momenttiavain ei myöskään taida maksaa kovin paljoa. laitetaan 50e. Astinlaudat ehkä joku 500e? Roiskeläpät 20e. Nopeusmittarin kalibrointi 0e, koska se tehdään tietokoneella. Tämä tietokone on oltava jos tekee toitsu huoltoja. Jouset ehkä joku 1000e? Kulmien säätö joka paikassa näyttää maksavan 100e. Sammutin ja ensiapupakkaus 50e. Loppusumma 2720€. Tuota muutostakaan ei varmaan viikko tolkulla rakenneta. Uuteen autoon pultitkaan ei ole ruosteessa. Mutta siinä jää 17280e hilloa töiden osuudeksi. Liekö tuossa pelissä sitten ollut vielä nuo tiheämmät välitykset? Mut ei nekään nyt useita tuhansia maksa.
|
En itekkään sisäistä mistä summa muodostuu, mut ei nyt ihan kartalla nuo ylläolevat.
Vanteet on 10" leveet = setti varmaan n. 2000€
Renkaat maksaa tuossa kokoluokassa 17" reiällä n. 1500€, nasta-Hakkikset tonnin enempi.
Nopeusmittaria ei voi tietokoneella kalibroida, siellä on erillinen käkätin johtojen välissä, n. 300€
Foxin coiloverit on n. 2000€/pari
Levikkeet maksaa myös nelinumeroisia summia.
Ja kyl ne tollasta muutaman viikon vääntää, mm. etusisäloksut ja korin korvakkeet pitää tehdä täysin uusiks. Suunnilleen tällalai, tosin tolppien korvakkeita ei kait 35" muutoksissa siirretä eteenpäin kuten 38":ssa:

Brändi ja tekeminen maksaa, ja toi uus AT35 on huhupuheitten mukaan EU-tyyppihyväksytty norjalaisten toimesta eli sais täälläkin kilpiin. Tyyppihyväksyntäprosessi on kallis, hinta on tienattava sitten rakennetuilla autoilla.