JJo vain.
Seepraan vaihdettiin 22R koneen tilalle 22RE.
Eli kaasarikone vaihtui ruiskukoneeseen. Johtosarjat jatkettiin, ja moottorinohjaus on sisällä katossa.
Polttoainepumpuksi tuli bilteman ''bosch 044'' kopio.
Polttoaineletkut vaihdettiin bilteman letkuihin, joka oli VIRHE. Jokaisen letkun on saanut perästäpäin vaihtaa kudosvahvistettuihin letkuihin..
Vähän alustavalojakin rakenneltiin, ja sähköjä rakenneltiin uudestaan.
Vanhasta palosammuttimesta tuli jo kesällä uusi painesäiliö, ja nyt on optio myös renkaantäyttöä varten.
Retrot käytiin ajamassa, ja retroissa hajos murros pyöränlaakereineen. kuinmyös kuskinpuolen vetari takaa..
Pyöränlaakerit ja murros vaihdettiin mettässä, varikolle nilkutettiin katkenneen vetarin kanssa, ja kilpailu jäi siihen kun ei saatu uutta vetaria mistään. Tienattiin kuitenkin Puurtajat palkinto!
Retrotuhot korjattiin kotipuolessa, ja vaihdettiin vielä pyörännapaan uudet rasvat metsäkorjauksen jäliltä. Retrojen jälkeen rakennettiin myös levyjarrut taakse.
Eli levyjarrumuutoksessa tuli nyt sit LJ/RJ etulevyt (brembo), ja vitoskoppasen GTI golfin satulat. Vetarin laipoista joutu vähän sorvaa pois että levy mahtu päälle. Jarrukilvet teurastettiin, ja tehtiin pultattavat adapterit satuloille.
Jarrutuntuma takana ei parantunut, koska ilmeisesti jarrupääsylinteri paskana kun vasta toisella polkasulla tulee jarrut vaikka miten ilmattu.
Kokeiltu ilmata satuloista ja kuormantuntevasta jarrupaineensäätimestä (alb venttiili oikealta nimeltään?)
Tällähetkellä odottelee naparemonttia, ja kevyttä katsastushuoltoa.
Pyörännavasta katkennut kaikki pultit, ja napalukko lähtenyt tangentin suuntaan.


Mietitty myös ensikaudelle uutta rengastusta, eli nuo 37x14,5r15 creepyt vois olla jouten jos sattuu jotkut sopivat tilalle...
Päivitellään palataan, kokeillaan päivitellä vähän ahkerammin niin tulis yksityiskohtaisempia päivityksiä.