Näytä yksittäinen viesti
  #135  
Vanha 04.11.2016, 22:35
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Tänään rykäsin auton sisälle serkkupojan kanssa ja rupesin lootan vaihtoon.
Purin alumiinilootan poikkeen ja rupesin tutkimaan kytkintä. Sintteri oli aikasen valmista kauraa ja samoin asetelma oli ottanu lämmöstä itteesä.

Palat mureni käsille kun hieman koputteli.
Siitä alkoikin sitten päivän opettavaiset tuokiot. Ensimmäinen asia minkä opin oli, että alulootasta OLISI pitänyt ottaa öljyt ulos ennen jakiksen irrotusta

No tulihan ne noinkin ulos.... Metallilaatikossahan jakiksen saa pois ilman öljyjen poistoa.
Toinen päivän opetus oli, että eihän se alulaatikon perässä oleva jakis passaa heittämällä rautalootaan Jos joku on ihmetelly sitä liparetta siinä sisäänmenoakselin alla, niin tässä selitys:

Joku ihme öljyn keräyskuppi tai jotain. Tuon takia ei menny laatikot vastakkain vaan väliin jäi 5 mm rako. Rälläkällä tästä selvittiin
Laatikkopaketti kasassa.

Hain myös vauhtipyörän koneistuksesta. Nyt mahtuu 250 mm kiekko väliin ja lähtihän tuosta joku kilokin siinä sivussa vekkaan. Jos jumalauta ei nyt rupea pitoa olemaan
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten