Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fordson
Kannattaa tosiaan miettiä ennekuin rupee korjaamoita enemmälti haukkumaan ja yleistämään miten se itseltä onnistuisi autoasentajan tehtävät. Moni korjaamo kuitenkin yrittää parhaansa ja voi myös miettiä itsekkin tuleeko niitä virheitä miten usein itse tehtyä. Netissä vaan on niin helppo olla raketti insinööri mutta kun joutuu itse tosipaikan eteen niin sitten on sormi suussa.
|
No hehheh. Tää on vähän sama, kuin että ei voisi olla esim. mitään mieltä juuri lukemastaan kirjasta, jos ei ole itse julkaissut vähintään yhtä romaania.
Tällä logiikalla pitäisi siis itse osata korjata autoa, ennenkuin on oikeus mennä korjaamolle?
Niin se vaan menee että jos jostakin palvelusta maksan, niin oletan asian tulevan kuntoon. Jos se ei tule kuntoon, niin odotan saavani asiasta jonkun hyvityksen tai muun ratkaisun, sekä asiaankuuluvat pahoittelut. Jos olen maksanut palvelusta joka menee pieleen, eikä asiaa korjata, hyvitetä eikä pahoitella, niin kyllä todellakin a) kyseinen paikka menee aiheestakin boikottiin ja b) kerron paskasta palvelusta myös eteenpäin.
Kyllä virheitä siis saa tehdä. Jokainen tekee. Automekaanikkokin. Myös hyvä automekaanikko. Mitä sen jälkeen tapahtuu, on se ratkaiseva asia.
Lainaus:
|
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes
Kyllä se ensivaikutelma jää mieleen.
Saatko palvelua ja huomiota kun astut sisään tai vastataanko puhelimeen kun soitat.
Yhdenmiehen yrityksissä on ymmärrettävää että ei aina pysty puhelimeen vastaamaan vaan, isoissa yrityksissä en sitä ymmärrä.
|
Kyllä just näin.

Ymmärrän, että mekaanikko voi olla kiireinen. Silloin riittää ihan "moi, voitko odottaa hetken?". Jos ei hetkeen noteerata mitenkään, lähden yleensä pois.
Mie kun en ole vielä oikein tän nykytekniikan piirissä, niin arvuuttelin tässä mielessäni, että mites yhden mekaanikon yritykset, pelastaisko handsfree yhtään tätä puhelinhommaa? Voisi vastata vaikka onkin kädet just varattuna. Toki usein pitää sitten putsata kädet ja mennä täyttämään kalenteria, mutta jos puhelimeen ei vastata ollenkaan, itse ainakin aika herkästi soitan pian muualle. Kun ei sitä aikaa mullakaan ole. Päivällä soittaminen jonnekin vaatii hitsaamisen keskeyttämistä, hanskojen ja korvatulpan riisumista ja hiljaisempaan paikkaan menemistä.