Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 01.11.2016, 19:44
Väkkä Väkkä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.12
Sijainti: Paimio
Viestit: 66
Perusasetus

Eip oo putki lytyssä. toimii siis muuten hienosti mut vaan laiskan olonen kulkemaan. Joka päivä sillä tullee ajeltuu enenmmän tai vähemmän joskus jopa yli 500km päivä. Ei taida olla kalvoja tuossa kun ahdonalaisella syötöllä mutta sekin kalvo oli ehjä. Ei ollut pumpun kääntelystä juurikaan iloa muutakun koneeseen niin paljon käännettynä kun sai niin alko savuttaa sinistä. vaihtelin vielä aikani kuluks suuttimet eikä siitäkään iloa muutakun löpö vuoto sit pumppu takas missä olikin niin ei sauhutellut. ei ollut iloa kääntää koneesta poiskaan päin. Siellä pumpun päässä taitaa olla joku keskipakois säädin mutta en tie sit mahtaako sekään hajota kun muuten pelaa hienosti. tai sit on pumpun jako ihan hampailla pielessä kun ei tuo pieni säätö juuri mitään merkannut.
Noh jahka tuo rahatilanne jossain kohtia vaikka paranis niin vois sitä uutta pumppua koittaa. Alkaa vaan ottaa päähän tää projekti kun nopeemmin purki ja hitsaili ja rakensi kahdesta patrollista leimakelposen ku saa tehot sihen. Siksi juuri ostettiin "ehjä" tekniikkaa ei tarttis ihmetellä ku kiinni ja kovaa ajoa. Täytyy varmaan ostaa vielä kolmas ja neljäs patrolli et sais edes yhden ehjän. tai sit lyön vaparin tekniikan niin saakin olla vähä nuhanen. Se vanha vapari sentään kulki johonki
Vastaa lainaten