Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei
No juu, mut eipä tommoseen pikkukäkkänä-Corollaan nyt renkaat maltaita maksa muutenkaan ja kalleimpia on ihan turha ottaa kun ei se mitään sportti ole sentään. Tommosessa autossa menee ne halvemmatkin. Offipalstalta löytyi lähes ajamattomat renkaat peltivanteineen halvalla. Webasto toki on sitte asia erikseen. Oon vähän miettinyt pitäiskö kuitenkin sijoittaa edes sisätilanlämppäriin, kun tossa on vaan lohkolämppis. Toisaalta ei kai näiden kans pitäis yhtään alkaa mitään pesää rakentamaan.
|
Ehkä tollanen Corolla linja voi toimiakin.
Uudehkot dieselit ei mun kokemusten perusteel ole hyviä talvel jos ei Webasto ja akkutilanne ole vimosen pääl. Mul on itel menos käytännön testi oliko hyvä idea hommata aika halpa Jumper kevytkuorma-auto. Hyvää oli hankintahinnan ja tavaratilan suhde.
Jos pitkään korjaa ja huoltaa autoa, siitä pitäs jotenki tykätä. Omasta mielestä nykyvehkeissä on usein tympeä tilanne konehuoneen puolella, pakettiautojen konetilat on kanssa tympeitä.
Hyvin asiat on mun mielestä jossain Toyota HJ-61:sessä. Sellasessakin hommaa olis paljon ja samaan aikaan peritään isoja maksuja. Tavallisten henkilöautojen kanssa hankalaa on altapäin tehtyjen huoltojen vaikeus huonoissa korjausolosuhteissa.