Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P
Meisselin kun lyö läpi siitä suotimesta, niin saa kahvasta kääntää sen liikkeelle. Muistaa sitten paremmin uutta laittaessaan kiristää maltilla. Tiivisteen rasvauskaan ei ole pahasta.
|
Tiiätsie että mie heräsin viime yönä siihen ajatukseen, että ei jumalauta, käänsinköhän mie kuumepäissäni sitä väärään suuntaan?!

Meinaan kun se suodatinhan on siellä tavallaan "ylösalaisin" niin ei ole eka kerta jos sellaisessa tapauksessa sekoan suunnista.

Joten täytyy kokeilla vielä ihan vaan suunnanvaihtoa. Jos se ei auta, niin olipahan hyvä tekosyy hakea tänään Motonetistä siirtoleukapihdit. Totesin ne kuitenkin liian pieniksi, joten onpahan hyvä tekosyy käydä vaikka huomenna hakemassa isommatkin.

Tää etenee vähän hitaasti, kun olen sairaslomalla ja niin saatanan flunssassa että meinaan kuolla jo kun siirryn kotoa autoon.

Ostin myös kaksi sarjaa kiintoavaimia, koska multa puuttui mm. niinkin oleellinen koko kuin 14.
Enivei jos ei pihditkään auta niin onhan mulla sitten toi kumi- ja audiovastaava, ehkä se voi poiketa alueeltaan konehuoneen puolelle hetkeksi. Kiitos vinkistä kuitenkin A-P! Se oli minulle ennestään tuttu, muistan joskus Corollan öljynsuodattimen irrotetun sillä tyylillä.
Koitin käydä Lällin kanssa tänään leimalla, mutta ei ne suostuneet avaamaan sille edes ovia, kun ei ne levikkeet ole paikallaan. Menen tänään kumivastaavan luokse vaihdattamaan renkaat ja aamulla uudelleen leimalle.