Pitkästä aikaa pääsi tämänkin kimppuun kun sain nuo cybressin leimarenkaat lainaan ja poistin snorkkelin pään niin mahtui ajamaan talliin.
Jäi jopa sentti karmiin pelivaraa


Sähkötöitä tullu tehtyä sen verran että lisäsin yhden releen tuohon flektien ohjauksen ja ohjainboksin väliin jotta sain maalla
ohjattua noita flektejä. Ei ruvennu flektit vieläkään boksin säätämänä pyörimään, suoraan jos antoi maata ohjauspiuhaan
flektit kyllä pyörähtää. Aikani tuota ihmettelin ja tulin siihen lopputulokseen että tuosta boksista on tuo flektien ohjaus jotenkin
kärähtänyt. Ebaystä löyty onneks alle satasen uus boksi, joten katotaan miten pelaa kun vaihdan boksin.
Kahvojen taakse nuo suoja-alumiinit varmistin poppareilla paikoilleen, ei niin nätti mutta pitäs toimia.
Sitten rupesin puuhastelemaan takavinssin parissa eli asensin ensin takapalkkiin mönkijän liukukidan ja sitten rupesin
suunnittelemaan muiden kitojen paikkoja.

Vinssin iholle tulee varmaan tuohon yks leveä kita, kulmaa tuohon tulee narulle jonkun verran, mutta ei voi mitään.



Tuohon pyöreän runkopalkin alle pitänee laittaa leveä kita että puolaa narun tasasemmin rummulle. Parempi oli tilan puolesta
tollanen kapea mönkkärin kita mutta mitenhän puoluksen käy jos semmosen siihen pulttaa?
Sylkyille pitää tehdä kiinnitykset noille main.

Kunhan saa takavinssin kidat ja ohjauksen tekastua vois alkaa sunnittelemaan eteen vinssipuskuria. Vielä ei ole selkeää
visiota minkälaisen siitä tekasis, tekeekö koko leveän joka suojaa korin kulmat vai minimoiko etuylityksen lisäyksen ja tekee vain
rungon levyisen...