Näytä yksittäinen viesti
  #132  
Vanha 24.10.2016, 20:17
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mikä tän sylkkyvaijerihässäkän idis on? En hätäisellä pläräämisellä löytäny tästä asiaa. Miks ei vaan keppiä suoraan askin sisään niiku ennenki?
Siis idea lähti siitä kun tutustuin aiheeseen sekventiaalivaihteisto. Aloin miettiä olisiko moinen mahdollista toteuttaa maasturin lootaan. Sitten joku taas sano, että ei ole pokkaa tai jotain muuta vastaavaa Toinen mikä vaikutti oli, että kun laitoin kuppipenkin kapiiniin, meni melkoisen hankalaksi vaihtaa vaihteita. Salaa haaveilen ideasta käydä 1/4 maililla ja silloin pitäs vaihteiden vaihtamisen mennä melko joutuin, niin se, että saa 2-vaihteen jälkeen kurotella keppiin ei oikein toiminut tässä yhtälössä. Samalla tulee kokeiltua hiukan tuota ohjelmointia, kun ei oikein ole siitä kokemusta ja oisi mukava hallita kaikkia auton sähköjä semmosella reippaan luottokortin kokoisella piirilevyllä. Nykyään kun ei tuo tekniikka ole enää niin vikaherkkää Toki varmuudeksi tulee mahdollisuus siirtyä suoraan lennosta askissa takaisin perinteiseen keppiin

Sinulle minuklla oisikin Matti kysymys tuosta kabiinin jakavasta väliseinästä, joka pitää rakennella. Haluaisin seinän olevan läpinäkyvä, niin käykö tavan pleksi katsastusmielessä? Takapaksissa kun on tankit, akut ym, niin sama lyödä koko takatila erilliseksi osastoksi.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten