Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt
Näin sen itsekin ensin ajattelin, mutta sitten rupesin sitä pohtimaan, kun nyt kuitenkin uusi katsastus oli oikeaan aikaan ja mistään ei selviä, onko nyt sen perusteella käyttökiellossa vai se kuukauden korjausaika, jolloin voi myös käyttää liikenteessä. Onpa taas vaikeaa. 
|
Ite heläytin vasta katsastetulla (3v sitten) bemarilla ratsiaan sen 1kk ajoaikaa kanssa ja oli leimaus mahdollisuus aikana.
Piti alkaa illasta vaihtamaan raidetangon pää ja seuraavana aamuna leimalle
Ainakaan 10v sitten ei saanut ajella jossei ole edellisvuoden hyväksyttyä leimaa alla
Sillä saa jatkettua kun viimeisenä päivänä käy leimalla, niin saa korjattuna ajella sen 1kk edellisen leiman jatkoksi
Se ei ole korjaus aika vaan näyttö aika, eli jos oikeen oikein tekee niin leimalta varaosaputkaan ja osat kiinni tai auto seis kunnes on korjattu, sit näyttämässä voi käydä kun joutaa
Ei tosin ollut eka kerta leimatta liikenteessä
Tosin myönnytyksenä vois olla ne vanhat punaiset rek.otteet joissa ei lukenut koska leimattu, myyjä sano vasta katsastetuksi auton ja rekisteröidessä ei ollut hämminkiä tai puhetta, et josko 5v välein sentään leimailisi autoja

Tuliha sillä ducatolla ja bemarillakin parissa ratsiassakin oltua ja molemmista verot kattoivat, mukku laskut tuli niin ei siihen kiinnittänyt huomiota
Yks mersu oli joka myytiin tuoreella leimalla ja tuli takaisin meille vaihdossa 5v jälkeen, ite ajelin sillä aikani kunnes kattelin papruja, et jaa oonpahan edellisellä leimalla ollut matkassa ja liki 100k mittariin tullut lisää

ja tää 200d farkku sentään liikku stadin alueella