Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.10.2016, 15:19
Risnii Risnii ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 03.09.15
Sijainti: Jyväskylä / Heinävesi
Perusasetus

-37 Plymohan se on. Voisin mä tänne jotain päivitellä tuosta, jos se ei ylläpitoa haittaa. Maasturia tuosta ei tule, vaan piekemminkin matalalla lipuva rodi. Hyvin pitkälti alkuperäistä kunnioittaen kuitenkin, eli ei mitään choppauksia yms. Eikä mikään viimisenpäälle kiiltävä, vaan elämän jäljet jää näkyviin ja muistuttamaan historiasta.

Tuommosen tosiaan ostin kesällä. Oon kolunnu metsiä ja etsiny sopivaa aihiota, mutta kyllä ne aika hyvin on hävinny. Ei ole mikään helpoin aihio, mutta tällä mennään. Tää on selvinny jotenkuten sodasta, ja vielä viimetingassa romu-ukon kynsistä, niin kyllä tää pitää vielä tienpäällekkin saada! Romu-ukko tosiaan ennätti katonkin rutata ja tiputtaa kolmesatasen bemarin keulan päälle.

Etenee varmaan aluks vähän hitaasti, mulla ei kuitenkaan ole Jyväskylässä mitään tiloja joten joudun rakentelemaan kotipaikkakunnalla. Ja näin aluks saa valmistaa melkosen määrän työkalujakin, täytyy tehä englanninpyörästä lähtien kaikki ite. Projekti kuitenkin pitäisi alottaa rungosta. Repiä kori irti ja tehdä kunnon runkojigi jossa lähtee oikomaan ja paikkailemaan, keksiä hyvät akselit yms...
Vastaa lainaten