Vitsi tuossa pyöränkulmien mittauksessa piilee siinä että isossa osassa henkilöautoja osa lukemista ei ole ohjearvoissa eikä niille ole säätöjä.
MItä maasturin pyöränsuuntaukseen tulee niin sihen mikä niissä merkitsee ja millä tarkkuudella, kannattaa perehtyä itse, koska jos esim. casteri on rakennusvaiheessa tällätty pieleen niin sitä eivät pysty korjaamaan suuntauksessa ja teettää töitä kotitallissakin.
Auraus on oikeastaan ainut arvo jota jäykissä akseleissa voi säätää ja siihen se rullamitta on ihan riittävä työkalu jos ei mitään 45 sarjalaisia renkaita ole alle tukkinut.
Itseläkin on töiden puolesta pääsy nelipyöräsuuntauslaitteisiin mutta rullamitalla olen säätänyt ettei tule paha mieli

0-5mm aurausta kulutuspinnasta mitattuna on toiminut kolmella mantereella

No, tarkoitus on käyttää kikkare ensimmäista kertaa 12 vuoteen kiinni vehkeissä jotta näkee onko akselit vääntyny nin paljon että tarvis korjausta suunnitella.