Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tomhod2011
projekti alkaa siitä että mädät helmat pitäs rälläköidä kokonaan pois ja laittaa palkkia tilalle onko paras xj helmoihin laittaa tosta 100mmx50mmx3mm tavarasta mitä haulla hakiessa oli jossain kohtaa suositeltu, ja mites noihin palkkihelmoihin leimalla ylipäätään suhtaudutaan?
|
Tarvitsee aavistuksen leveämmän että riittää lattiapellin pystysuorasta seinästä hieman oven alareunan ulkopuolelle asti.
Palkkihelmojen kanssa ei ole leimalla mitään ongelmaa, onhan ne vahvemmat kuin alkuperäinen rakenne
Lainaus:
pyöränkaaret kukkii myös ja niiden kanssa onkin vähän kysymysmerkki että minkä kokoiset renkaat mahtuu alle tommosenaan ilman korotuksia? eli kannattaako suosiolla avartaa samalla (kuinka paljon)? jos yli 31" pyöriä haluaa?
|
Itse pyöräkoteloihin mahtuu aikalailla hyvin vielä 35" x 12.50" rengaskin, mutta pyöränaukot ja puskurit on se ongelma. Jos googletat "xj rear cut 'n fold" niin löytyy mitä tehdä takakaarille; edessä jos leikkaat alkuperäisen levikkeen reunaa pitkin niin mahtuu 35" rengas pyörimään. Eli 31" kumia varten se voi jo olla vähän liikaa..
Levikkeet alkuperäisellä paikallaan 30" x 9.5" tai 235/75 R15 on isoimmat renkaat mitä alle mahtuu. Sitä suurempia varten joutuu avartamaan aukkoja ja siirtämään levikkeitä ylemmäs.