Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies
Kyl mä sillon pidän tota mun invertteriratkaisua kilpailukykyisenä - siin pitää huolehtia, että akut tulee täyteen virtaa jos on kovasti kompuroinut. Tol systeemil olen levitelly kotelonsuojaa kun on ollu mukavampi tehä jossain missä sumu tai tahriintuminen ei haittaa.
|
Mullaki oli edellisessä autossa invertteri ja makitan kompura ja oli toimiva yhdistelmä vaikka oli vain yksi n. 90 Ah akku ja 60 A laturi. Melko kauan joskus pumpattiin ilmaa kenttäsirkkelin renkaaseen kun oli lähtenyt vanteelta, eikä loppunut virta kesken. Nykyiseen autoon laitan saman invertterin, mutta tuo kompura on turhan iso kun enää ei ole auto työkäytössä, eli kompura on vain hätävarana. Taidan ostaa halvan 12V kiinanmallin autoon pyörimään ja jos isompaa tarvetta on niin makita mukaan.