[QUOTE=Karvapöpö;1318288]Kardaanin kulma on kyllä aika kauhea tuolla jakiksen päässä, vaikkei taida ollakaan kuin about 2" tuumaa korotusta.
Mutta nyt menee jo niin offtopiciksi, ettei mitään järkeä.
Jatkukoon vielä hieman off-topikilla, mutta onko sulla ihan normikardaani (yhdet ristikot per pää + slip yoke)? Jos on, niin eihän perää ole käännetty? Jakiksen lähdön ja pinionin pitäisi olla samassa kulmassa että kardaani skulaa oikein, ja yksillä ristikoilla käyttökelpoinen max. kulma on jotain 10° huitteilla. Sitä enemmän jos on kulmaa niin ihan tuuripeliä toimiiko vain ei..
Lainaus:
Lukko itsessään ei ole äänillään tai käytöksellään häirinnyt juuri ollenkaan. Mutta viikonloppuna voisi ottaa kopan auki ja katsoa vielä varmuudenvuoksi, ettei ole asennuksessa käynyt mitään temppua. Persiissä nytten Mobiluben 80w-90 öljyt ja tosiaan soitin vielä Motonettiinkin ja kysyin, että mites tuo Castrolin 75w-140 LS sopii palalukon kanssa. Eihän siinä pitäisi mitään ihmeellistä olla, vaikka lisäaineistettu onkin. http://www.motonet.fi/fi/tuote/59010...-GL-5-peraoljy
|
Ei ole mitään väliä vaikka olisi LS- lisäaineistettu. Itselle laitoin Mag1 85W-140 LS lientä, koska se on puolet halvempaa. Eihän tuo ole kylmäviskositeetiltaan kuin pykälää 80W-90 peräöljyä jähmeämpää, eli ei mitään väliä oikeastaan.
Lämpimänä sitten reilusti paksumpaa, eli kovassakaan rasituksessa öljykalvon ei pitäisi antaa periksi.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/59002...ljy-85W140-09l