No mutta kun ei sillä ole merkitystä.. ei niissä Thaimaan olosuhteissa autot juuri ruostukaan jollei ole merenrannassa.
Suomessa auto ruostuu lämpimässä tallissa, koska kylmästä lämpimään tullessa lämpimän tallin ilmankosteus tiivistyy kylmän auton koteloihin ja jää muhimaan sinne. Sen sijaan kun auto on koko ajan kuumassa - vaikka kosteassakin - ei mitään kosteudentiivistymisongelmaa ole, koska lämpötilaero ulkoilman ja tallin välillä on niin pieni ettei sillä ole mitään merkitystä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|