Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 26.09.2016, 08:11
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.586
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Kilpailunjohtaja soitti ehtoolla ja tiedusteli mikä on mennyt pieleen kun osallistujia on ilmoittautunut parisenkymmentä tiimiä vähemmän kuin viimevuonna. Mulla ei ole tietoa mistä osaanottajakato on aiheutunut kun ainakin omasta mielestä viimevuotisissa järjestelyissä ei ollut moitteensijaa.

Mutta jos joku tietää miksi on vähemmän ilmoittautuneita niin kertokaa ihmeessä tähän jatkoksi miksi ilmoittautuminen jäi tekemättä. Ja jos ei uskalla, tai halua kertoa julkisesti, niin voi laittaa mulleprivaviestillä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mylppy Näytä viesti
Nyt normaali ilmoittautumisaika on ohi ja 55 joukkuetta ilmoittautunut. Viimevuona oli 57 kirjanpitoni mukaan normaalilla ilmoittautumisajalla ilmoittautunut ja itse kisassa muutama jälki-ilmoittaunut eli 60 osanottajaa. Eli ei tässä nyt ihan mitään mahdotonta osannottajamäärän pudotusta sentään onneksi ole. Kyllä tälläkin porukalla hyvät karkelot saadaan aikaiseksi.
Eli tälläkään kertaa ei olisi saanut luottaa kilpailunjohtajan sanomisiin vaan olisi pitänyt itse tarkastaa tilanne ennen kun alkaa tänne mitään kijotteleen...
Vastaa lainaten