Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Jatketaas vaikka tähän vanhaan säikeeseen.
Kiinnostais hommata Foxin coiloverit Toijjotaan, mut näitähän näemmä suositellaan huollettavaks 50tml välein, pitäis tehä kunnon overhaul ja kaasuthan siinä karkaa taivaan tuuliin. Eihän tätä nyt heti tarviis olla suunnittelemassa, mut kiva olis tietää periaatteet ja toimintamallit.
Kai noi ny itekkin purkais ja kasais, mut mistä näihin saa nitrogeniä eli typpeä? Foxilla on Tampereella huolto (R-Tech Suspension Oy), mut räpläävät vain pyörän iskareitten kanssa, eivät huolla coilovereita. Ja paljonko sinne töötätään painetta sisään?
|
Mulla on oma typpipullo, mittarit ja letkut. Jos jaksat tänne Kirkkonummelle ajella niin täyttäminen onnistuu kyllä. Suositellut paineet selviää varmasti jostain mukana toimitettavista manuaaleista tai sitten googlesta kuten Timo_L ehdotti.
Edit: Pullon olen ostanut Woikoskelta ja mittarit ORIlta jenkeistä. Väliin piti tehdä viel custom-sovite että amerikkalaiset ja eurooppalaiset osat saatiin juttelemaan keskenään. Pullo oli aika kallis kun sen ostin (en muista kuinka monta sataa), mutta kaasun kulutus on sen verran pientä että juoksevat kulut on pienet.