Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 22.09.2016, 20:54
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Ensin tuo tolppien suoruus, sit vaijerit säädetään sillai ettei oo laskettu yhtään vaan ovat kireällä ja vatupassilla suoraan silloista sekä poikkipalkeista. Ja viimoseks lasketaan noiden mekaanisten varaan ja säädetään uudestaa vaateriin. On muuten sit hemmetin tarkka noista säädöistä. Ja oman kun kasasin vajaa 10v sitten (oli ollut muutaman vuoden varastossa oston jälkeen) niin uusin kaikki paineilmalinjat sekä putsasin joka kulmasta nuo turvalukituksen "sylinterit". Ja oon välillä suihkuttanut noihin lukkoihin HHS2000 voiteluainetta että lukittuuvat kunnolla noston tai laskun jälkeen. Ja ylöspäinhän tuo nousee ilman paineilmaakin, tosin loksahdusten säestämänä

Ja nuo lukothan toimii sit ketjuperiaatteella eli ilma kiertää vastapäivään ja ilma jatkaa seuraavalle lukolle vasta kun edellinen on auki ja kun kaikki ovat auki niin lasku toimii vasta sitten eli viimonen on komentotolpassa.. Ja omassa käyttöpaine n.7.5 johtuen pienestä kompurasta...
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten