Viestiketju: Jeep Grand Cherokee ZJ
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 19.09.2016, 13:35
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jäpälä Näytä viesti
Onko kokemuksia Truetrack "lukosta" etuperässä et miten se siellä toimis jatkuvalla nelivedolla? Takaperässä on tuommonen ollu muutaman reissun ajan ja varsinkin jänkä ajoissa on toiminu kyllä hyvin.
Toiset sanovat että 249 jakoaskin kanssa voi mennä tiellä ( + parkkikset, liukas talvikeli risteyksissä, yms.) turhan tönköksi, mutta tiedä sitten.. omakohtaista kokemusta ei ole, niin paha sanoa. Takavetolaatikoiden kanssa ei mitään ongelmaa.

Lainaus:
Välitykset ois kans hankinnassa niin onko kokemuksia et minkä valmistajan olis hyvät ja mitä ei todellakaan kannata hankkia? Välitykseksi meinasin 4,56 mikä vois olla 33" renkailla kohtuu sopiva?
Ainakin omakohtaisesti Yukonin välitykset on olleet hyviä, samoin tietysti Dana/Spicerin orkkikset. USA Standard Gear = Yukonin välityksiä mitkä ei ole läpäisseet Yukonin laaduntarkkailua. Myydään n. puoleen hintaan mutta on kestoltaan ihan samat kuin Yukonit. Itselle tilasin etuperään viimeksi sellaiset. Niitä myy mm. Rockauto, eli helppo ja halpa tilata

4.56 on 33" kumeille aika optimi kasikoneella, kuutoskoneelle laittaisin melkeinpä 4.88:t jos metsäajo kiinnostaa. Toki 4.56 on hieman kestävämpi välitys.. ja jos ihan rehellisesti sanon, niin en laittaisi senttiäkään rahaa low pinion d30 akseliin, eli XJ:stä ensin naaraa HP D30:n mihin asentaa sitten välityksen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten