Viestiketju: Jenkkilästä osia?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.02.2005, 16:14
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Moi,olen seuraillut teidän jutusteluja täällä foorumilla,ja joskus olen ollu kuolla nauruun,kun oon lukenu teidän juttuja kuinka halvalla noita kamoja tänne saa.Faktaa:Kama on halpaa jenkkilässä.Laskekaa päälle käsittelymaksu(ne ei lähetä ilmaiseksi),rahti.Edellä mainitut alkuperäisen hinnan päälle,johon lisätään arvonlisävero 22%,tullaus sekä huolinta maksut.Yksi parhaista tavarantoimittajista on 4wheel-parts,joka kerää tavarat mulle "välivarastoon",ja kun kontti tulee täyteen niin lastaan laivaan.Olen toimittanut useita lähetyksiä tänne pohjolaan offareille sekä johonkin liikkeeseen joten tietoa on.

Note! This message was posted anonymously!
Onhan se totta että kaikkea ei saa järkevään hintaan yksityinen tilailtua Suomeen. Varsinkin jos puhutaan painavasta tai isosta osasta tms. Hinnoista voin omakohtaisesti sanoa että jos kyseessä olisi pieni ero hinnassa niin ostaisin kyllä Suomesta, mutta kun puhutaan jossain tapauksissa yli 50% säästöistä sittenkin kun kaikki kulut lasketaan mukaan niin onhan se nyt järjetöntä olla tilaamatta ulkomailta.

Pienenä kauhutarinana voin kertoa että oma viimeisin tilaukseni jenkkilästä meni ekana Chileen jollekkin jäpikälle ja sen paketti oli jo tulossa minulle kunnes se käännytettiin oikeaan osoitteeseen. Oma pakettini on vaan jossain kadoksissa seilaillut jo kolmatta kuukautta vaikka toimittajan mukaan se piti jo tammikuussa olla parissa päivässä perillä. No onneksi kesään on vielä aikaa...

www.G-69.tk - www.pahama.com
Vastaa lainaten